حقایق ناشناخته در مورد طراحی وب سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

آموزش جامع راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک راهنمای صفر تا صد

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

اینجا باید به بهینه‌سازی بخش‌های مختلفی که در ادامه می‌گوییم حسابی توجه کنید تا تغییر شکل وب‌سایت شما در صفحه‌‌نمایش‌های مختلف، تأثیر منفی روی عملکرد آن نداشته باشد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز با این مولفه تغییر خواهد کرد.

سبز، نارنجی و قرمز. این رنگ‌بندی‌ها مشخص می‌کند که محتوای شما درست بهینه شده است یا خیر. امکان ایجاد بخش‌هایی برای نوشتن اطلاعات اجمالی مقاله، محصول و نمایش این اطلاعات در گوگل امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند)

نظرات مشتريان برخی از نمونه کارها

پلتفرم وردپرس بسیار انعطاف‌پذیر است و همین موجب می‌شود برای هر نوع سایتی مناسب باشد.

نام و نام خانوادگی موبایل شما موضوع سایت درخواستی حوزه فعالیت تخصصی شما جزئیات سایت مورد نظر

در نتیجه با این به روز رسانی‌ ها مشکلاتی که پیش از این وجود داشته اند برطرف می ‌شود. همچنین با اضافه شدن قابلیت های جدید همواره امکانات تازه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. و هزینه راه اندازی سایت نیز بالاتر می رود.

نکته‌ای که باید درباره نصب پلاگین‌ها در نظر داشته باشید این است که همانطور که پلاگین‌ها برای سایتتان کاربردی هستند، اضافه کردن تعداد زیادی پلاگین برایتان مفید نخواهد بود.

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در اینجا نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید: شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟ انتخاب شما کدام است؟

هنگامی که برای طراحی سایت به شرکت های مختلف طراحی سایت و یا یک شخص حرفه ای در این زمینه مراجعه می کنید متوجه می شوید که در این حوزه گستره ای متفاوت از قیمت ها وجود دارد. این امر ممکن است برای برخی افراد باعث ایجاد سر در گمی اینجا شود. البته انتخاب یک شرکت یا شخص حرفه ای که برای طراحی سایت مورد نظر شما مناسب باشد نیاز به صبر و حوصله و به خرج دادن دقت کافی لینک منبع دارد. برای این کار بهتر است برای خود برنامه ریزی روشنی داشته باشید. شما می بایست بودجه ای را که می توانید برای طراحی سایت پرداخت نمایید، به علاوه قیمت طراحی سایت ی اهداف و خواسته های خود از طراحی یک سایت را مشخص کنید. به این ترتیب در ابتدا به جای اینکه از شرکت های طراحی سایت به دنبال گرفتن لیست قیمت ها برای طراحی سایت باشید، اهداف و توقعات خود را مشخص می نمایید. قیمت طراحی سایت ارزان و خرید سایت فروشگاهی ارزان نیز همچون قیمت هر گزینه ی دیگری در شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد.

Report this wiki page